ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ФОРТЕПІАНО

 


ХОЧУ ГРАТИ НА РОЯЛІ

Наталія Гриднєва

Ілюстрована повнокольорова школа гри на фортепіано, до котрої увійшли найкращі взірці фортепіанної музики для дітей.

Книга звернена до дитини віком 5-7 років та охоплює перші два роки навчання грі на фортепіано.

Ігровий характер навчання і методичний прийом – спілкування дитини з казковими персонажами, які йдуть разом з нею сторінками книги, весело вчаться і допомагають один одному долати ті чи інші труднощі.

Видавництво Музична Україна

ДО МОГО ФОРТЕПІАНО

Елегія

Мій давній друже! мушу я з тобою

Розстатися надовго... Жаль мені!

З тобою звикла я ділитися журбою,

Вповідувать думки веселі і сумні.

То ж при тобі, мій друже давній, вірний,

Пройшло життя дитячеє моє.

Як сяду при тобі я в час вечірній,

Багато спогадів тоді встає!

Картина повстає: зібравсь гурточок,

Провадить речі, і співа, й гука,

На клавішах твоїх швидкий, гучний таночок

Чиясь весела виграва рука.

Та хто се плаче там, в другій хатині?

Чиє ридання стримане, тяжке?..

Несила тугу крить такій малій дитині,

Здавило серце почуття гірке.

Чого я плакала тоді, чого ридала?

Тоді ж кругом так весело було...

Ох, певне, лихо серцем почувала,

Що на мене, мов хмара грізна, йшло!

Коли я смуток свій на струни клала,

З'являлась ціла зграя красних мрій,

Веселкою моя надія грала,

Далеко линув думок легкий рій.

Розстаємось надовго ми з тобою!

Зостанешся ти в самоті німій,

А я не матиму де дітися з журбою...

Прощай же, давній, любий друже мій!

1890

ЛЕСЯ УКРАЇНКА

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

План заходів на березень 2016 року

ПЛАН МАСОВИХ ЗАХОДІВ НА ГРУДЕНЬ 2019 РОКУ