STORIES В ІСТОРІЮ РЕКЛАМИ

 

Розвиток реклами в сучасному її розумінні в Україні припадає на XIX ст. - період активного формування періодики та розвитку промисловості у країні.

На початку століття рекламні оголошення друкувались у таких виданнях як «Харківський тижневик» (1812), «Харківські звістки» (1817-1823), «Український вісник» (1816) та інші.


У 1824 році при Харківському університеті виходить «Український журнал». У цьому часописі був відведений окремий розділ для рекламних оголошень.
На повідомлення рекламного характеру видавець встановив такі розцінки: текст до 5 рядків – 1 крб., 5-10 рядків – 2 крб., від 10 до 15 – 3 крб.
Значну частину оголошень займала інформація про книжкові новинки та продаж нерухомості
.


 У 1905 році у Лубнах з’являється «Хлібороб» – газета яка теж розміщувала велику кількість рекламних оголошень.


З другої половини XIX ст. в Україні активно видаються спеціалізовані рекламні видання.


У 60-70- х роках відкриваються рекламні організації: «Торгреклама», «Українське рекламне агентство», «Побутреклама», «Коопреклама».


Активна і регулярна поява великої кількості рекламних видань в Україні починається з 80-х рр. XX ст.


Джерело: https://cutt.ly/igvcaNi

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

План заходів на березень 2016 року

ПЛАН МАСОВИХ ЗАХОДІВ НА ГРУДЕНЬ 2019 РОКУ