Здоров'я дитини – багатство родини! Здоров'я народу – багатство країни!

Щорічно 7 квітня, в день створення Всесвітньої організації охорони здоров'я, відзначається Всесвітній день здоров'я. Його мета – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я. Адже, як відомо, здоров'я — це найбільша цінність у житті людини. З метою формування стійких навичок здорового способу життя та з метою профілактики шкідливих звичок серед школярів, бібліотека-філіал №14 провела 4 квітня свято: “Здоров'я дитини – багатство родини! Здоров'я народу – багатство країни!”. 


Учні ЖНВК № 25 дізнались про правила здорового способу життя, які включають в себе дотримання режиму дня та раціональне харчування, необхідність заняття спортом, дотримання правил особистої гігієни, недопустимість шкідливих звичок в їхньому житті та інше. 


Діти активно приймали участь у святі: розказували вірші , підготували прислів’я про здоров’я, приймали участь у вікторині та відгадували загадки. 


Учасники поділились на команди та складали і продемонстрували комплекс вправ ранкової гімнастики, складали режим дня для школяра свого віку та визначали назви вітаміну, що містить представлений продукт. 



За правильну відповідь команди отримували смайлики. 



На заході були використані медіа-матеріали для кращого сприйняття та засвоєння інформації. 



Діти повинні усвідомлювати, що майбутнє кожного, як і держави в цілому – за здоровими поколіннями, бо фізично і морально здорова людина здатна творити і приносити користь іншим людям.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

План заходів на березень 2016 року

ПЛАН МАСОВИХ ЗАХОДІВ НА ГРУДЕНЬ 2019 РОКУ