Всесвітній день здоров’я

 «Буде здоров’я - решта все, додасться», - так звучить це багатовікове спостереження. І дійсно, наявність або відсутність у людини цього найціннішого стану, докорінно визначає його повсякденне життя, соціальне і суспільне оточення. Здоров’я - це справжнє багатство, наявність якого ми з вами інколи ігноруємо. Здорові люди здебільш рідко замислюються про те, як правильно і розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб їх здоров’я залишалося міцним і надійним на тривалу перспективу. Наше власне здоров’я дуже легко втратити. Люди, що страждають тими чи іншими, особливо хронічними захворюваннями, на практиці кажен день стикаються з масою проблем, які активно відволікають їх від справжнього повноцінного життя.
 Всесвітній день здоров’я, відзначається щорічно 7-го квітня. Це свято увійшло в традицію, за даними проекту DilovaMova.com, з середини минулого століття. Дата святкування Всесвітнього дня здоров’я приурочена дню створення Всесвітньої організації охорони здоров’я, відомої нам під абревіатурою «ВООЗ», а точніше дню прийняття статуту цієї організації. Статут ВООЗ було прийнято 7-го квітня 1948-го року, тоді ж, на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров’я і виникла ідея проводити це міжнародне свято.

Всесвітній день охорони здоров’я проводиться для того, щоб люди могли зрозуміти, як багато означає здоров'я в їх житті, і вирішити, що їм потрібно зробити, щоб його покращити. Щороку Всесвітній день здоров'я присвячується глобальним проблемам, що стоять перед охороною здоров'я планети і проходить під різними девізами. Цьогоріч ВООЗ назвала наступну тему: «Безпека харчових продуктів». 

Проблеми зі здоров’ям все частіше стають пов'язані з вживанням недоброякісної їжі. Адже майже третина харчових продуктів, що вживаються в європейських країнах, є генетично модифікованими організмами; в США цей показник досягає 60%. Питання біобезпеки ГМО та оцінки потенційних ризиків від їхнього використання — надзвичайно складна й комплексна наукова проблема. Зараз годиться повернутись до надійних природних засобів, якими користувався наш народ з часів Трипільської культури для пильнування здоров’я, саме час відновити в сім’ях повагу до надбань предків. Не слід забувати про поважне ставлення до літніх людей, які в наш час опинились в найбільш тяжкому становищі, всіляко підтримувати їх, допомагати в усьому.

 
До Всесвітнього дня здоров’я у бібліотеці-філіалі №8 провели народознавчу годину: «Здоровий спосіб життя в традиціях українського народу». На захід були запрошені берегині домашнього вогнища-жінки, бабусі. Бібліотекар Шрубович Л. В. розповіла про давні традиції здорового способу життя українців, представила літературу по темі та провела огляд журналу «Народный доктор». Також презентувала книги Мирослава Дочинця «Вічник», «Світован», «Многії літа, благії літа». Присутні за чашкою лікувального трав’яного чаю поділились своїми сімейними секретами зцілення від недуг та переглянули відеозаписи Наталі Земної про цілющі властивості трав.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

План заходів на березень 2016 року

ПЛАН МАСОВИХ ЗАХОДІВ НА ГРУДЕНЬ 2019 РОКУ