STORIES В ІСТОРІЮ РЕКЛАМИ
Розвиток реклами в сучасному її розумінні в
Україні припадає на XIX ст. - період
активного формування періодики та розвитку промисловості у країні.
На початку століття рекламні
оголошення друкувались у таких виданнях як «Харківський тижневик» (1812),
«Харківські звістки» (1817-1823), «Український вісник» (1816) та інші.
У 1824 році при Харківському університеті виходить «Український журнал». У цьому часописі
був відведений окремий розділ для рекламних оголошень.
На повідомлення рекламного характеру видавець встановив
такі розцінки: текст до 5 рядків – 1 крб., 5-10 рядків – 2 крб., від 10 до 15 –
3 крб.
Значну частину оголошень займала інформація про
книжкові новинки та продаж нерухомості.
У 1905 році у Лубнах з’являється «Хлібороб» – газета яка теж розміщувала
велику кількість рекламних оголошень.
З другої половини XIX ст. в Україні активно
видаються спеціалізовані рекламні видання.
У 60-70-
х роках відкриваються рекламні організації: «Торгреклама», «Українське
рекламне агентство», «Побутреклама», «Коопреклама».
Активна і регулярна поява великої
кількості рекламних видань в Україні починається з 80-х рр. XX ст.
Джерело: https://cutt.ly/igvcaNi
Коментарі
Дописати коментар