Я вірю в майбутнє твоє, Україна!



взято тут

        День незалежності — найважливіше національне свято в більшості країн світу. Не є винятком і Україна: 24 серпня (а саме цього дня наша країна святкує річницю своєї незалежності) є головним державним святом.
    23-тю річницю Дня незалежності відмічаємо з болем у серці. В ці дні всі ми вшановуємо пам'ять громадян, які загинули відстоюючи демократичний вибір і конституційні принципи демократії, права й свободи людини, захищаючи незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України.

            Працівники бібліотек ЦБС м. Житомира для своїх користувачів провели та планують провести такі масові заходи:    

                            Книжкові виставки

«Моя країна – моя Україна» -(юнацький абонемент ЦМБ)


«Україна - наш дім» -(читальний зал ЦМБ)




«Моя Україна - безмежна, єдина» -(бібліотека - філіал №12)

«Хай буде вільна Україна на всі віки, на всі часи»(бібліотека-філіал №2)

«Хай квітне щаслива моя Україна»(бібліотека - філіал №4)

«Україна: від подиху століть до сьогодення»(бібліотека-філіал №8)

«Символ Незалежності України»(бібліотека - філіал №6)

«Україна - народ держави» -(бібліотека - філіал №7)

«Україно!Краю батьківщин ний,сине небо,нива золота…»(бібліотека - філіал №11)


                            Перегляд літератури

«Я вірю в майбутнє твоє, Україна»(бібліотека – філіал №16)

                            Історична година

«Народження держави»(бібліотека - філіал №13)


                          Тематична полиця

«Моя країна - незалежна держава»(бібліотека - філіал 1)

                           Пізнавальна година 

«Незалежна і єдина – наша ненька Україна»(бібліотека - філіал №3)

                       Мистецька палітра

«Україну піснею вінчаємо»(бібліотека - філіал №10)


    Бажаємо  народу України в ці нелегкі часи мужності, відваги та терпіння!


 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

План заходів на березень 2016 року

ПЛАН МАСОВИХ ЗАХОДІВ НА ГРУДЕНЬ 2019 РОКУ